IRONCLAD
Tekstylne sakwy motocyklowe IRONCLAD są wykonane z materiałów trudno ścieralnych i odpornych na wodę. Jest to Polski produkt szyty ręcznie na maszynach przemysłowych. Użyte materiały są przemyślane i dobrane na podstawie wieloletniego doświadczenia w podróżach motocyklowych. Najważniejszą cechą jest prostota i użyteczność.
Sakwy IRONCLAD są obecnie dostępne w dwóch rozmiarach około 20 lub 30 litrów.
Producent wykonuje, szycie samodzielnie a produkcja nie jest zlecana firmom zewnętrznym. W ten sposób każdy element jest dokładnie sprawdzany. Wiąże się to też z czasem oczekiwania od 2 do 4 tygodni.
Komplet składa się z wodoodpornej sakwy i kieszeni, która mocowana jest do standardowych stelaży typu ramka (stosowana zarówno pod sakwy tekstylne czy sztywne kufry, ważne, aby ramka była płaska jak i pozbawiona elementów mocujących innych producentów, które odstają od płaskiej powierzchni).
Wierzchnia powierzchnia to materiały wodoodporne i odporne na rozdarcia, jak i przetarcia, dostępne są w tej chwili warianty kolorów: niebieski, zielony, czarny, żółty i czerwone.
Sakwy są otwierane z góry, wstępnie zamykane po całej wewnętrznej długości na rzep, a następnie rolowane. Ilość zawinięć jest regulowana i można zawinąć tylko raz lub co jest zalecane, aby zapewnić wodoszczelność trzy razy. Po bokach są klamry do spięcia zawiniętej sakwy, które posiada regulacje. Dzięki temu można czasem w torbie umieścić coś większego lub więcej włożyć jednak uwaga! Może to zmniejszyć odporność na dostawanie się wody podczas deszczu, gdyż takie zamknięcie nie tworzy szczelnego połączenia. Sam wielokrotnie transportowałem w taki sposób nadmiar bagażu i uważam, że lepiej mieć taką możliwość niż jej niemieć.
Wewnątrz sakwy IRONCLAD jest wszyty worek o bardzo sympatycznym błękitnym kolorze. Tworzy to dodatkową warstwę ochronną przed otarciami, jak i przede wszystkim wodoodporną. Jasny kolor pomaga, rozświetlić wnętrze torby co daje też dobry kontrast na tle naszego bagażu i umożliwia, szybsze dostrzeżenie tego, czego szukamy. Z doświadczenia wiem, że przy ciemnym wnętrzu takiej torby czasem trudno coś znaleźć.
Do mocowań taśm użyte są zatrzaski ITW NEXUS lub na życzenie mogą być G-HOOK.
Technologia wykonania, szyte ręcznie na maszynie przemysłowej, nici kaletnicze wszystkie szwy uszczelniane dodatkowo preparatem stosowanym przy produkcji sprzętu i ubrań stosowanych przez rybaków na morzu. Wewnętrzny wkład wszyty i dodatkowo zabezpieczony preparatem, wszystkie materiały są, w najwyższej gramaturze co gwarantuje wytrzymałość i odporność na działanie czynników zewnętrznych. Paski mocujące o podwyższonym tarciu co ma zabezpieczyć przed przypadkowym rozluźnieniem, zatrzaski tylko ITW Nexus stosowane przez przodujących producentów i US Army. Rzepy w wersji ekstra mocne. Żadna faza produkcji nie jest, zlecana nikomu z zewnątrz od początku aż do momentu wysyłki wszystko jest wykonywane osobiście.
Kilka słów od producenta:
„Dlaczego akurat sakwy? – Nie każdego stać na markowe produkty, które owszem na pewno są świetne, ale i też nietanie chciałbym być alternatywą dla tych, którzy chcą, podróżować a mają trochę mniejszy budżet i środki a przez to, że robię, to sam to niższa cena wcale nie musi oznaczać słabej jakości, dlaczego pancernik? Głównym założeniem jest trwałość i solidność”.
Na specjalne życzenie jest możliwość wykonania wszelkich modyfikacji samego mocowania w razie niestandardowego stelaża lub wizji klienta. Jeśli jesteś, indywidualistą również możesz zamówić własne logo w postaci dodatkowej naszywki. To wszystko jest do ustalenia indywidualnie. Jednak zmienia to zarówno koszt, jak i czas produkcji i oczekiwania.
Poniższe krótkie filmy video to odpowiedź na najczęściej zadawane pytania.
- Ile czasu potrzeba, aby zdemontować sakwę z motocykla?
- Co potrzebuję, aby zamontować sakwę do motocykla?
- W jaki sposób zamontować sakwę do motocykla?
Ile czasu potrzebuję, aby założyć bagaż?
- Co może się zmieścić do jednej sakwy o pojemności 30 litrów?
- Z czego składa się sakwa?
- Co to jest kieszeń i jak to zamontować?
- Co zrobić z sakwami po sezonie turystycznym?
- W jaki sposób spakować sakwę?
- Czy można przytroczyć do sakwy dodatkowy zewnętrzny bagaż?
- Co można użyć do przytroczenia dodatkowego bagażu?
- Czy sakwa jest wodoodporna?
- Czy można zabrać sakwę na spływ kajakowy zamiast worka żeglarskiego?
Wszelkie pytanie proszę kierować bezpośrednio do producenta.
Kontakt do producenta IRONCLAD poprzez formularz poniżej.