Tutaj Jestem

IRONCLAD

Tekstylne sakwy motocyklowe

Tekstylne sakwy motocyklowe IRONCLAD są wykonane z materiałów trudno ścieralnych i odpornych na wodę. Jest to Polski produkt szyty ręcznie na maszynach przemysłowych. Użyte materiały są przemyślane i dobrane na podstawie wieloletniego doświadczenia w podróżach motocyklowych. Najważniejszą cechą jest prostota i użyteczność.

Sakwy IRONCLAD są obecnie dostępne w dwóch rozmiarach około 20 lub 30 litrów.

Producent wykonuje, szycie samodzielnie a produkcja nie jest zlecana firmom zewnętrznym. W ten sposób każdy element jest dokładnie sprawdzany. Wiąże się to też z czasem oczekiwania od 2 do 4 tygodni.

Komplet składa się z wodoodpornej sakwy i kieszeni, która mocowana jest do standardowych stelaży typu ramka (stosowana zarówno pod sakwy tekstylne czy sztywne kufry, ważne, aby ramka była płaska jak i pozbawiona elementów mocujących innych producentów, które odstają od płaskiej powierzchni).

Wierzchnia powierzchnia to materiały wodoodporne i odporne na rozdarcia, jak i przetarcia, dostępne są w tej chwili warianty kolorów: niebieski, zielony, czarny, żółty i czerwone.

Sakwy są otwierane z góry, wstępnie zamykane po całej wewnętrznej długości na rzep, a następnie rolowane. Ilość zawinięć jest regulowana i można zawinąć tylko raz lub co jest zalecane, aby zapewnić wodoszczelność trzy razy. Po bokach są klamry do spięcia zawiniętej sakwy, które posiada regulacje. Dzięki temu można czasem w torbie umieścić coś większego lub więcej włożyć jednak uwaga! Może to zmniejszyć odporność na dostawanie się wody podczas deszczu, gdyż takie zamknięcie nie tworzy szczelnego połączenia. Sam wielokrotnie transportowałem w taki sposób nadmiar bagażu i uważam, że lepiej mieć taką możliwość niż jej niemieć.

Wewnątrz sakwy IRONCLAD jest wszyty worek o bardzo sympatycznym błękitnym kolorze. Tworzy to dodatkową warstwę ochronną przed otarciami, jak i przede wszystkim wodoodporną. Jasny kolor pomaga, rozświetlić wnętrze torby co daje też dobry kontrast na tle naszego bagażu i umożliwia, szybsze dostrzeżenie tego, czego szukamy. Z doświadczenia wiem, że przy ciemnym wnętrzu takiej torby czasem trudno coś znaleźć.

Tekstylna sakwa motocyklowa typu ADVENTURE

Do mocowań taśm użyte są zatrzaski ITW NEXUS lub na życzenie mogą być G-HOOK.

Technologia wykonania, szyte ręcznie na maszynie przemysłowej, nici kaletnicze wszystkie szwy uszczelniane dodatkowo preparatem stosowanym przy produkcji sprzętu i ubrań stosowanych przez rybaków na morzu. Wewnętrzny wkład wszyty i dodatkowo zabezpieczony preparatem, wszystkie materiały są, w najwyższej gramaturze co gwarantuje wytrzymałość i odporność na działanie czynników zewnętrznych. Paski mocujące o podwyższonym tarciu co ma zabezpieczyć przed przypadkowym rozluźnieniem, zatrzaski tylko ITW Nexus stosowane przez przodujących producentów i US Army. Rzepy w wersji ekstra mocne. Żadna faza produkcji nie jest, zlecana nikomu z zewnątrz od początku aż do momentu wysyłki wszystko jest wykonywane osobiście.

zdjecie sakwy na tle zachodzacego slonca

Kilka słów od producenta:

„Dlaczego akurat sakwy? – Nie każdego stać na markowe produkty, które owszem na pewno są świetne, ale i też nietanie chciałbym być alternatywą dla tych, którzy chcą, podróżować a mają trochę mniejszy budżet i środki a przez to, że robię, to sam to niższa cena wcale nie musi oznaczać słabej jakości, dlaczego pancernik? Głównym założeniem jest trwałość i solidność”.

Na specjalne życzenie jest możliwość wykonania wszelkich modyfikacji samego mocowania w razie niestandardowego stelaża lub wizji klienta. Jeśli jesteś, indywidualistą również możesz zamówić własne logo w postaci dodatkowej naszywki. To wszystko jest do ustalenia indywidualnie. Jednak zmienia to zarówno koszt, jak i czas produkcji i oczekiwania.

Poniższe krótkie filmy video to odpowiedź na najczęściej zadawane pytania. 

  • Ile czasu potrzeba, aby zdemontować sakwę z motocykla?
  • Co potrzebuję, aby zamontować sakwę do motocykla?
  • W jaki sposób zamontować sakwę do motocykla?
    Ile czasu potrzebuję, aby założyć bagaż?
  • Co może się zmieścić do jednej sakwy o pojemności 30 litrów?
  • Z czego składa się sakwa?
  • Co to jest kieszeń i jak to zamontować?
  • Co zrobić z sakwami po sezonie turystycznym?
  • W jaki sposób spakować sakwę?
  • Czy można przytroczyć do sakwy dodatkowy zewnętrzny bagaż?
  • Co można użyć do przytroczenia dodatkowego bagażu?
  • Czy sakwa jest wodoodporna?
  • Czy można zabrać sakwę na spływ kajakowy zamiast worka żeglarskiego?

Wszelkie pytanie proszę kierować bezpośrednio do producenta.

Kontakt do producenta IRONCLAD poprzez formularz poniżej.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Scroll to Top